domingo, 13 de marzo de 2011

Vaig voler iniciar aquest projecte en el moment que vaig estar curada, aquell moment que em vaig sentir prou forta per explicar als altres la meva història i treure d'aquest fet la part positiva que encara que sembli complicat de trobar-la, existeix i és poder explicar als altres de tal manera que ells puguin apendre i prevenir als infants que estan al seu voltant que puguin viure un malson.

I és això exactament la finalitat de les xerrades; pot ser no fer-les tant des de una perspectiva totalment técnica si no des de la meva vivencia i que la gent pugui interectuar.

Per tant, qui estigui interessat en assistir a les xerrades o bé organitzar una que envii un mail a prevencioabussexualinfantil@gmail.com

Gràcies

6 comentarios:

  1. Ànimss i endavant amb el blog!!

    ResponderEliminar
  2. Gràcies Gerard!!! tu ets una de les persones que si no fos per tu això no veuria la llum!!! així que de tot cor moltes gràcies per estar al meu costat!!!

    ResponderEliminar
  3. Saps que pots comptar amb mi Mireia! De ben segur que ajudarà a molta gent, a conscienciar i a que no es produeixin més actes com aquests!

    ResponderEliminar
  4. Gràcies també a tu Jordi!!! i sí, síe que puc comptar :D gràcies a gent com vosaltres m'ha sigut més fàcil superar-ho i fer possible el projecte!

    ResponderEliminar
  5. Ànims amb el projecte princeseta!
    Si necessites res ja saps! Ets una mostra d'esforç, valentia i coratge!

    ResponderEliminar
  6. Gràcies Nia!! un petonàs de veritat!!!!

    ResponderEliminar